Saturday, February 8, 2020

Noktah Akhir

Aku nekad...Telah hilang segala tenagaku. Jiwaku kini longlai... Aku perlu bangkit untuk kali terakhir. Bangkit dan pergi meninggalkan apa yang menyakitkan diri ini buat sekalian kalinya... Telahku cuba 1001 cara, tapi semuanya gagal. Yang tinggal kini hanya satu jalan... Jalan yang aku cuba hindari sejak awal lagi. Tapi demi kebahagian dan ketenangan semua, aku perlu berkorban.... Meskipun pedih, tapi aku tahu Allah akan bersamaku... Satu persatu langkah telahku mulakan.. Semoga aku di beri kekuatan untuk mengambil langkah seterusnya... Selamat tinggal... Semoga bahagia dan tenang di masa hadapan... Inilah noktah pada kisah yang lalu... Noktah akhir episod hidupku ini... Terima kasih atas pengalaman hidup ini kerana aku tau, ia akan menjadi kenangan dan pengajaran hidupku...

No comments:

Post a Comment